מערכות סולאריות מסחריות

מערכות סולאריות מסחריות – פתרון משתלם וחיסכון רב

כאשר מחירי הדלק והחשמל מזנקים בד בבד, כולנו עסוקים בפתרונות חלופיים ומשתלמים. זו הסיבה כי מפעלים רבם שצריכת החשמל שלהם גבוהה במיוחד, מעדיפים להתקין מערכת סולארית מסחרית. מערכות אלה, מבוססות על לוחות פוטו וולטאיים אשר קולטים את קרינת השמש וממירים אותה לחשמל ירוק. מדובר על טכנולוגיה יעילה, אשר מצמצמת את הייצור והצריכה של חשמל אשר מופק בצורה הסטנדרטית באמצעות חיבור לחברת החשמל, באמצעות שריפת דלקים מאובנים, או הפקת חשמל ע"י נפט. משאבים אלה הם משאבי טובע שרק מתכלים עם השנים ולכן, הפתרון היעיל והחסכוני ביותר, במיוחד למפעלים שזקוקים לחשמל רב בכל חודש.

משאבים טבעיים לייצור חשמל ושמירה על איכות הסביבה באמצעות מערכות סולאריות מסחריות

מלבד היתרונות האקולוגיים של שימוש עם מערכות סולאריות מסחריות, מדובר על חיסכון משמעותי בחשמל וכן, מקור רווח נוסף. ניתן יהיה למכור את עודפי החשמל שנוצרו לחברת החשמל, מה שלבטח יעודד חברות מסחריות ועסקיות להתקין מערכות סולאריות. יש לציין, כי חברת החשמל מתחיבת לתעריף קבוע למשך 25 שנים, מה שגורם לתנאים נהדרים לבעלי מבנים תעשייתיים, מסחריים וחקלאיים ליצור הכנסה פאסיבית. עד לפני כמה שנים, העלויות להתקנה של מערכות סולאריות היו כה גבוהות, מורכבות ומסורבלות, ריצות שונות בגלל בירוקרטיה ועוד. היום הכול השתנה לטובה בגלל ההוזלה של התקנת מערכות סולאריות גם במגזר המסחרי וגם במגזר הפרטי.

רווח נקי ואיכות הסביבה לכל החיים באמצעות התקנת מערכות סולאריות מסחריות

רבים יודעים כי כאשר הם פותחים מפעלים, מתכננים היטב את כל ההוצאות שההוצאה הראשית היא כמובן הוצאות באנרגיה, ישתלם להם להתקין מערכת סולארית מסחרית. מדובר גם על הוצאה מוכרת וכן, החזר ההשקעה יהיה בטוח גם מבחינת התשלום מחברת החשמל על חשמל עודף שהמערכת הסולארית ייצרה. כמו כן, להשקעה במערכת סולארית למטרה מסחרית, יש תפקיד די חשוב ומכריע בתכנון הסביבה האקלימית, העסקית וכמובן הכלכלית לעתיד הרחוק יותר.
התעשייה בישראל צורכת הרבה חשמל, אך מצד שני, היא אף מספקת שטחים גדולים ורחבים שניתן לנצל לטובת מערכות סולאריות מסחריות. בעלי מפעלים המעוניינים בהתקנה של מערכות שתגרומנה להם לחיסכון רב בחשמל באמצעות ניצול האנרגיה הטבעית מהשמש, יכולים לפנות לחברות העוסקות בתחום, כך שנציג יגיע למפעל, יבחן את המקום ויציע את המיקום הטוב ביותר ותכנון נכון של מערכות סולאריות למפעלים השונים.

השקעה במערכות סולאריות למטרת מסחר – השקעה טובה ובטוחה לזמן ארוך

היום המגזר העסקי, רואה בהשקעה של מערכות סולאריות מסחריות השקעה לטווח הארוך, כאשר ההשקעה היא סולידית בעלת תשואות של מעל ל- 10%. באופן זה, מפעלים רבים וכן בתי מסחר בקנה מידה גדול, מתייעלים באמצעות שימוש עם מערכות סולאריות כאשר הם מפיקים בעצמם  את החשמל וחוסכים הון. יש לתחזק את המערכות הסולאריות, אך ניתן לעשות זאת, באמצעות הסכם תחזוקה ארוך טווח לפי דרישת בעלי המפעלים. היום, בגלל שמדינת ישראל מעודדת את השימוש של המגזר העסקי והמסחרי במערכות סולאריות, ניתן לקבל מרוב הבנקים מימון בריביות משתלמות במיוחד.

מחפשים מערכות סולאריות?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי הגעתם לשיראל סולאר,
כיצד אוכל לעזור?