תחזוקות מערכות קיימות

תחזוקת מערכות סולאריות קיימות

היום מערכות סולאריות, משמשות תחליף לחשמל  ולכן יש לבצע במערכות אלה תחזוקת מערכות סולאריות קיימות. מדובר בשטיפה של המערכת מלכלוך ואבק, בדיקה של המערכת ובטיפול למניעת קלקול במערכת. כך ניתן להפיק את מקסימום האנרגיה. יש לבצע מעקב אחר התחזוקה והביצועים של המערכת. ישנן חברות שמבצעות ניטור למערכת הסולארית. ישנם רכיבים שמתחברים לנתוני המערכת ובזמן אמת לאינטרנט למערכת ניהול מיוחדת ובודק אם קיימות תקלות, או בודק אזורים שפתאום אינם פעילים.
חבר העוסקת בהתקנת מערכות סולאריות הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי, תבצע במערכת תחזוקת מערכות סולאריות קיימות. למעשה חשיבות הניטור היא מבין הגבוהות והאיכותיות בתחזוקת המערכות הסולאריות. ניתן למעשה לאבחן תקלות גדולות וקטנות, לבצע מדידה של שערי התפוקה המוזרמים לרשת, לבצע השוואה לביצועי סימולציה ואפילו לבצע תיעוד הביצועים של המערכת הסולארית הקיימת.

על מנת ליהנות ממערכת סולארית יש להיות עם האצבע על הדופק

תחזוקה של מערכת סולארית, מחייבת את החברה שמציעה שירותי התקנה וכן שירותי תחזוקת מערכות סולאריות קיימות, להיות תמיד עם האצבע על הדופק. יש לוודא כי לחברה שמתקינה מתחזקת את המערכת הסולארית שברשותכם, יש חלקי חילוף איכותיים. יש לשמוע את המומחה בתחזוקת מערכות הסולאריות, כך שתדעו ממנו כיצד לנקות בכל תקופה קבועה מראש את המערכת הסולארית מאבק, מה שישמור על אורך חייה של המערכת הסולארית.
חברה מקצועית שמתמחה גם בהתקנות וגם מבצעת פעולות חשובות כגון תחזוקת מערכות סולאריות קיימות, תבצע בדיקה מקיפה של המערכת אחת לשנה, כך שאם ישנה תקלה, או שיש לבצע שטיפה יסודית של קולטי המערכת ובדיקת שאר החלקים בה, היא תבצע את הבדיקה באופן יסודי ומקיף. כאשר מזהים במהירות את נקודת התורפה, ניתן לעלות על התקלה ולתקן אותה על הצד הטוב ביותר.

ביקורת מערכת סולארית ותחזוקתה באמצעו חשמלאי מוסמך ומומחה במערכות סולאריות

יש לציין, כי יש להזמין גם ביקורת של חשמלאי מוסמך אשר מתמחה במערכות סולאריות. יש לבצע בדיקה זו אחת לשנה. ניתן יהיה לבצע אף תחזוקה מונעת באמצעות חשמלאי מוסמך, כאשר ניתן יהיה לבצע חיזוק של הקונסטרוקציה, בדיקה יסודית של הפנלים הסולאריים וברגים בלוחות החשמל ובדיקה תרמו גראפית  לאבחון עבודתם התקינה של הרכיבים השונים במערכות הסולאריות.
יש לוודא גם לגבי תקינות הגג שעליו נמצאת המערכת הסולארית, כך שלא יהיה חשש לנזילות, או נזקים שעשויים להיות בנכס שלכם. בסוף התחזוקה לקוחות יקבלו דו"ח שיתאר מה נבדק, מה בוצע במערכת ועוד. יש לנקות היטב את הפאנלים הסולאריים לא רק מאבק, כי אם מלשלשת ציפורים שמסתירות את הפאנלים וגורמות לתפוקה נמוכה של האנרגיה.
לסיכום – מומלץ תמיד לשאול לפני שאתם מתקינים מערכות סולאריות, אם החברה מבצעת תחזוקה למערכות סולאריות קיימות, מה המחיר,
וכל כמה זמן על החברה להגיע ולטפל בתחזוקת המערכת הסולארית.

מחפשים מערכות סולאריות?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Open chat
היי הגעתם לשיראל סולאר,
כיצד אוכל לעזור?